Dag 1: Presentera mej !

Jag är en tjej på 12 år ! Jag är född den 9 maj 1998 :)
Jag har en brorsa som är 14 och är född 1996, han heter Jonathan. Mamma heter Milla och är 39 tror jag... Pappa heter Patrik och är 38 ?
Jaja, jag har även en katt som heter Zingo och han är 2 år och är född den 12 november 2008 :) Han hade även en brorsa ( Tvillingar ) men han sprang bort 12 november 2009 :'(
Han är såhääääääär saknad !!
Jag träänar nu på vinterhalvåret ( inte över julen ) 4-5 träningar i veckan, på lovet kommer vi ha lovdagar såklart då jag tränar gymnastik :)
Jag tränar 3 dagar i veckan på gymnastiken, både sommar och vinder, totalt 7 timmar på dom ! ;)
Fotboll tränar jag 1-2 gånger på vintern och på sommaren 2 gånger + match ! ;D
Jag träffar mina vänner i skolan och på träningarna ! Iblan så träffar jag dom även på fritiden, jag har dom bästa vännerna man kan ha !
Dom förstår att jag gör det jag vill och dom respekterar att jag inte kan gå på stan HELA tiden !
Jag har ju läxor också !
Men jag träffar dom då och då, dom är helt underbara !
ÄLSKAR ER :* !
Jag är singel just nu men....
Det tar jag inte i bloggen ;)
Mina övriga intressen är att lyssna på musik och jag sjunger en heel del ! Jag gillar även att träffa alla underbara kompisar !
Några fler frågor om mej själv, komentera !



Är frågestund något intressant, komentera !


Kommentarer
Postat av: elliyh

nae har din ena kisse försvunnit det visste jag inte. elsa

2010-12-20 @ 12:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0