Dag 3: Det här tycker jag är viktigt...

Tjaaa !
Jaa, jag tycker det är viktigt att man mår bra, att man hjälper den som inte mår bra ! Den som inte mår bra behöver ju mer kärlek och stöd !
Var inte rädd, gå fram till den, "vill du va med" ?
Jag har själv aldrig mått dåligt, elr liknande... Jag lever livet fullt ut lixom !
Men om du gör det, prata med dom/den närmsta !
Det hjälper, jag lovar :*
Jag vill att alla ska må bra ! <3

                                                                                                                                                                        

Nu till nåt annat ;)
Varför så svårt ?
Bara så DU vet, jag gillar dej ! Du är så himla söt ! :*
Om du ser detta, du vet vem du är <33


Kommentarer
Postat av: sandra!

mihihiih , jag anar att det kan va .... ;)

2010-12-23 @ 10:09:06
Postat av: Joonnaaaa <33

HAHAHAH ;)

2010-12-23 @ 15:15:04
URL: http://joonnawh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0